Listen here dear readers,(^_^)

This is my zone,do respect me as the owner. Ini tempat saya meluahkan rasa.
Untuk orang yang saya suka,untuk orang yang suka saya.



Andai mahu menegur,bertegur sapa,please leave your message in my message box.



Andai nukilan saya mengguris rasa,ampun maaf saya pinta.
Andai nukilan saya MENYAKITKAN MATA, tinggalkan blog ini dengan SEGERA.


Andai nukilan saya BUAT ANDA GEMBIRA TERUJA , bacalah dengan senyum di muka.


Lots of love,


Nurul.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, September 29, 2011

meaningful.fullstop

Salam,
Dah lama x update blog ni,dah bersawang dah rasanya.
Alhamdulillah, permulaan semester baru yang agak baik.
Hubungan hati juga aku harap makin baik.
Musnah sudah harapan nak jadi blogger famous.Musnah jugak harapan nak buat kawan dengan blogging ni haa.
But to think again,that's not me. Memang bukan aku kot.Dasar pemalas macam aku ni,memang mimpi di siang hari je la nak jadi blogger yang ramai followers.
Bila difikirkan balik,apa motif aku buat blog?
Hurm,sebab aku nak menulis,apa sahaja yang terlintas kat hati,kat minda.Sebab nak kongsi jugak ilmu-ilmu yang mana ada.
Sebab nak berkongsi rasa yang aku rasa.

Sekarang,aku mahu kongsi satu lagi lagu,yang aku suka,yang bermakna.

It is really meaningful. I've dedicated this song to that so called somebody.And I do hope that somebody view my post. The song by Bruno Mars entitled " Count on Me" is what you are for me for these 4 years.( I'm so sorry as I don't have so much confidence to write fully in English even I'm an English Major.My bad.)

Looking at the lyrics,just hoping that you are also feel and think the same things.



Count
On Me Lyrics at elw





No comments:

Post a Comment

please leave a comment..